Sports Lux A La Traditional – الأناقة الرياضية بلمسات تقليدية

Sports Lux A La Traditional – الأناقة الرياضية بلمسات تقليدية

This collection is about returning to the quintessential aesthetic of Toby casual wear with a specific emphasis on the elegance of sportswear giving it a “Sports Lux A la Traditional” feel. In this shoot the Thobe is reinvented and transformed from a traditional piece to a modern shirt, bomber, or shirt jacket that still encompasses the Toby Thobe DNA and its unique aesthetic.

The Toby brand has always been about celebrating tradition, and the new shirt collection honors that while adding a sporty twist on the pieces, taking Hatem Alakeel’s signature Thobes to the next level and giving today’s Millennials that sports-lux flair without compromising on the authenticity of the traditional Thobe. The new shirt collection by Hatem Alakeel which appears in this shoot represents an extension to the Toby aesthetic and the designer’s ability to alternate between the classic traditional wear and the casual Western wear

الأناقة الرياضية بلمسات تقليدية

هذه المجموعة هي عودة إلى الروح الأصيلة لأزياء توبي الكاجوال مع تركيز كبير على الأسلوب الرياضي الأنيق ومن هنا أتى اسم المجموعة “الأناقة الرياضية بلمسات تقليدية”. في جلسة التصوير هذه، قمنا بإعادة ابتكار وتحويل الثوب من قطعة تقليدية إلى قميص وجاكيت بومبر وقميص بأسلوب الجاكيت لا تزال تحتفظ بكل سمات علامة توبي وستايلها المميز.
لطالما احتفت علامة توبي بالتقاليد والتراث، والمجموعة الجديدة من القمصان تتابع بنفس الطريقة ولكنها تضيف لمسات رياضية لتأخذ تصاميم حاتم العقيل إلى مستوى جديد من الأناقة يتناسب مع جيل الألفية وحبّه للقطع الرياضية العصرية دون المساومة على أصالة الثوب التقليدي.
مجموعة القمصان الجديدة من حاتم العقيل التي تظهر في هذه الصور هي بمثابة امتداد لما تمثّله علامة توبي وقدرة المصمم على الانتقال بين التصاميم الكلاسيكية التقليدية والغربية العصرية.

You May Also Like

Leave a Reply