Happy to see men’s content offering expand in our region – سعيد لرؤية المزيد من مجلات الرجال في منطقتنا

Happy to see men’s content offering expand in our region – سعيد لرؤية المزيد من مجلات الرجال في منطقتنا

Finally, a magazine for men by men! So pleased to see GQ, the leading men’s title in the Middle East appointing a young Arab talent as Editor in Chief. 28 year old Adam Baidawi is an example of the passionate and successful Arab Millennials who we need to see more of in the fashion industry! Good luck Adam!

GQ featured all the Iconic male Power houses.

From Kanye West, Justin Timberlake, Zayn Malik, Pharell to one my personal favourites and who I have had the honour of dressing HRH the duke of Cambridge himself Prince William .

It’s clear that the Middle East is on to something very special for the gents

وأخيراً! مجلة للرجال يديرها الرجال! أنا مسرور جداً لاختيار مجلة GQ الرائدة في الشرق الأوسط لموهبة عربية شابة في منصب مدير التحرير! إنه آدم بيضاوي 28 عاماً والذي يعتبر مثالاً مشرقاً عن شباب الألفية العرب الناجحين والشغوفين ونحن بحاجة لرؤية المزيد من أمثاله في مجال الموضة. أتمنى لك حظاً طيباً والمزيد من النجاح يا آدم!

مجلة GQ تسلط الضوء على أشهر رجال العصر

من كانييه ويست إلى جاستن تيمبرليك إلى زين مالك إلى فاريل إلى واحدٍ من الأشخاص المفضلين لدي والذي تشرّفت بأن ارتدى من تصاميمي وهو دوق كامبريدج الأمير ويليام… من الواضح أن قراء الشرق الأوسط على موعد مع حدث خاص في عالم مجلات الرجال.
لقراءة مقالي عن التعاون مع الأمير ويليام اضغطوا على الرابط في الأسفل.

You May Also Like

Leave a Reply