A special Hatem Alakeel sports wear Project is about to be revealed in England – ‎مشروع خاص بأزياء الرياضة من حاتم العقيل على وشك إبصار النور في المملكة المتحدة:

A special Hatem Alakeel sports  wear Project is about to be revealed in England – ‎مشروع خاص بأزياء الرياضة من حاتم العقيل على وشك إبصار النور في المملكة المتحدة:

So I am in London about to deliver a Project Like non other . I have Always loved sports wear. Even before my Collaboration with Puma I started infusing sports wear elements from the very beginning of my designing journey so to me this is a very important moment . stay tuned for something exceptional and a life long dream moment come true.

I will Give you a hint; the design is related to sports wear and the person I am designing for is famous but not a soccer player nor an Influencer . Be sure to follow my Insta stories on @hatemalakeel to be among the first to witness the big reveal on July 12th. Stay tuned.

‎مشروع خاص بأزياء الرياضة من حاتم العقيل على وشك إبصار النور في المملكة المتحدة:

‎أنا في لندن وعلى وشك الكشف عن مشروع لا مثيل له! لطالما أحببت ملابس الرياضة. حتى قبل تعاوني مع بوما بدأت إدخال العناصر الرياضية إلى تصاميمي منذ بداية رحلتي مع التصميم، ولهذا أعتبر هذه اللحظة هامةً جداً بالنسبة لي. ترقبوا خبراً استثنائياً وحلمي الذي سيتحول وأخيراً إلى حقيقة. سأعطيكم لمحة عنه: التصميم متعلق بملابس الرياضة والشخص الذي سأصمم له هو شخص رياضي ولكن ليس لاعب كرة قدم أو إنفلوينسر. احرصوا على متابعة الإنستا ستوري على صفحتي لتكونوا أول من يعرف المزيد عن هذا المشروع في يوم 12 يوليو! تابعوني! #

From my collaboration with Puma

Earlier sports inspired thobe

One of my most iconic Thobes commemorating The World Cup. At the very beginning of my design Journey

From my recent collection

You May Also Like

Leave a Reply