Disrupting The Retail Landscape – هكذا تحدثون ثورة في عالم المتاجر والتسوق

Disrupting The Retail Landscape – هكذا تحدثون ثورة في عالم المتاجر والتسوق

One of my personal favorite speakers who I think has played a major role in disrupting the retail landscape is non other than Rania Masri . She has single handedly alongside Chalhoub group disrupted the shoe retail industry by creating an entire shoe universe all on its own. Level shoes a brilliant and authentic ground breaking concept pioneering 96,000 square foot retail concept store dedicated to the world of footwear, where she spent five years as the General Manager. Her deep knowledge of luxury also stems from leading Ralph Lauren’s Middle East operations for six years where she was instrumental in elevating the brand’s strategy within the region and leading its ambitious expansion across 10 countries. She has now moved on to Chief transformation officer further disrupting the on line luxury side as Chief Transformation Officer of Chalhoub group. where she is responsible for spearheading the company’s growth in a more multichannel environment while honoring the group’s heritage as the leading luxury retailer in the Middle East. Rania is a retail executive with over 17 years of experience in the sector, starting from the shop sales floor. Passionate about the future of fashion and the evolving retail landscape.

Rania’s panel will be on the 25th of October at 6:30 to book your ticket go to www.ithra.com or click on the below link

هكذا تحدثون ثورة في عالم المتاجر والتسوق

لطالما كانت رانيا مصري واحدةً من المتحدثات المفضلات لدي وباعتقادي أنها لعبت دوراً هاماً في إحداث ثورة في عالم المتاجر والتسوق. فقد قامت بالتعاون مع شلهوب غروب بإحداث نقلة نوعية في مجال بيع الأحذية عندما ابتكرت عالماً جديداً خاصاً به من خلال متجر Level ذو الفكرة الفريدة وغير المسبوقة. يمتد المتجر على مساحة 96000 قدم مربع ويضم أكبر علامات الموضة، وهناك قضت 5 سنوات بدور المديرة العامة. كما تأتي خبرتها الطويلة في مجال الموضة الفاخرة من دورها السابق كمديرة العمليات لعلامة رالف لورن الشرق الأوسط والذي شغلته لمدة 6 سنوات نجحت خلالها في تعزيز استراتيجية العلامة في المنطقة وتطويرها وقيادة توسعها لتصبح موجودة في أكثر من 10 بلدان. والآن، تستمر رانيا في تغيير صناعة الموضة والتسوق في المنطقة ولكن هذه المرة في مجال التسوق الإلكتروني الفاخر من خلال دورها الجديد كمديرة التطوير والتغيير لدى شلهوب غروب. تعتبر رانيا من أهم مدراء التجارة بالتجزئة في المنطقة بخبرة تزيد عن 17 عاماً بدأتها من البيع في المتجر. إنها شخصية شغوفة بمستقبل الموضة وقطاع التسوق المتطور والمتغير.
ستُعقد جلسة رانيا الحوارية في 25 أكتوبر الساعة 6:30 مساءً. احجزوا تذاكركم من الموقع www.ithra.com أو اضغطوا على الرابط في الأسفل.
Book your tickets now through the links in the attachment.

You May Also Like

1 Comment

  • ergfirnolikz January 10, 2019 10:34 am

    Some genuinely nice and utilitarian info on this site, besides I think the style has got excellent features.

Leave a Reply