My Curated Fashion Exhibition At Ithra – معرض الموضة الذي نسقته بالتعاون مع إثراء

My Curated Fashion Exhibition At Ithra – معرض الموضة الذي نسقته بالتعاون مع إثراء

A very enjoyable part of being a fashion curator for Ithra (which I also consider a great privilege) is having the honor of selecting some of the most celebrated local designers to exhibit their work. I decided to kick off this creativity season with 3 shining Saudi stars: Razan Alazouni, Cador and Nora Alshaik. The theme of my selection was to show the disruption of fashion, especially the Saudi fashion Heritage. While future exhibitions will focus on global cultures, I found it necessary to focus this season on our Saudi gems. Each one of these talents has their own signature style and special stamp on the Saudi and international fashion landscape. They are authentic, unique and understand the importance of the craft. This creativity season at Ithra we will give you a small taste of what’s in store for Saudi designers, giving them a platform to be proud of in addition to guidance and solutions on how to move their business forward. But most important giving them a proper platform and space to display their work.

Come join our talks on solutions for manufacturing, intellectual property and much more.
The exhibition will be Held at Ithra alongside our fashion forum ; click on the below link to register for tickets .

معرض الموضة الذي نسقته بالتعاون مع إثراء

من أكثر الأمور التي أستمتع بها كوني مصمم أزياء هو التعاون مع أسماء بارزة لابتكار أشياء جميلة وفريدة، وهذا ما حدث عندما تعاونت مع مركز إثراء لتسليط الضوء على عددٍ من أبرز المصممين المحليين، ولي الشرف الكبير أن أكون جزءاً من هذا التعاون. أردت أن أبدأ الموسم الإبداعي للمركز باختيار 3 مصممين سعوديين صاعدين هم رزان العزوني وكادور ونورا الشيخ. من خلال اختياري هذا أردت التركيز على التجديد في الموضة وبشكل خاص موضة التراث السعودي، وسأقوم في المعارض المقبلة بالتركيز على الثقافات العالمية. ولكن في هذا الموسم، شعرت أنه من الضروري إبراز المواهب السعودية. فكل واحدةٍ من هذه المواهب لها أسلوبها الخاص وطابعها المميز في ساحة الموضة السعودية والعالمية. إنها مواهب أصيلة، وفريدة وتدرك أهمية الحرفة والحرفية. في موسم الإبداع الحالي في إثراء سنقدم لكم لمحة عما ينتظر المصممين السعوديين وسنقدم لهم منصة يفخرون بها، توفر لهم الدعم والحلول الملائمة لتطوير عملهم. والأهم من كل ذلك، منصة تتيح لهم عرض ابتكاراتهم أمام جمهورٍ كبير!
انضموا إلى جلسات النقاش هذه لمعرفة المزيد عن الحلول الممكنة لتطوير صناعة الموضة وحماية الملكية الفكرية والمزيد من المواضيع!
سيعقد المعرض في مركز إثراء بالتزامن مع منتدى الموضة. اضغطوا على الرابط في الأسفل لشراء التذاكر.

 

Book your tickets now through the links in the attachment.

You May Also Like

Leave a Reply