Disrupting the Modest fashion online shopping – المؤسِّسة والمديرة التنفيدية لموقع The Modist

Disrupting the Modest fashion online shopping – المؤسِّسة والمديرة التنفيدية لموقع The Modist

Another guest of my curated fashion panels alongside @mediaquestcreative for Tanween @ithra is the founder of The Modist online @themodist shopping site @ghizlan_guenez_ , who will give her insight on what it takes to disrupt the online fashion landscape at our “Tech Disruption” panel. Ghizlan has not only revolutionized the online fashion landscape but is also on the BOF Top 500 list. @bof The panel at which she will be speaking will be on the 25th of October at 6:30pm

المؤسِّسة والمديرة التنفيدية لموقع The Modist

من الضيوف الذين سيشاركون في الجلسات الحوارية التي أنظمها بالتعاون مع ميديا كويست خلال حدث تنوين في إثراء هي غيزلان قنز، مؤسسة ومديرة موقع The Modsit لتسوق الموضة المحافظة. ستتحدث غيزلان عن تجربتها في عالم التسوق الإلكتروني وتخبرنا عن نصائحها خلال جلسة “ثورة التكنولوجيا”. لم تنجح غيزلان في إحداث ثورة في عالم التسوق الإلكتروني فحسي، بل هي أيضاً في قائمة أفضل 500 شخضية في مجلة “أعمال الموضة”. ستبدأ الجلسة التي تشارك فيها غيزلان في الساعة 6:30 مساءً بوم 25 أكتوبر.

You May Also Like

1 Comment

  • ergfir nolikz January 9, 2019 12:03 am

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is wonderful blog. An excellent read. I’ll certainly be back.

Leave a Reply